söndag 4 januari 2015

Löparkjol

För första gången kan jag skriva ett inlägg som jag kan publicera i båda mina bloggar, Spring som vinden och Brisling design.
Nu på vintern blir man lite kall om rumpan när man är ute och springer och det går ju inte an...
Sagt och gjort, jag slaktade en av sambons gamla träningströjor och sydde om den till en löparkjol.


Den blev riktigt bra faktiskt. Jag var tvungen att ge mig ut på en liten tur bara för att testa den. Åh, den värmde så skönt på rumpan! Lite stor så nästa får bli någon storlek mindre. Undra om sambon har fler tröjor i garderoben? ;)


Jag sprang en tur i hemmaskogen så fick jag testat goretexfunktionen i skorna också. De håller tätt fortfarande, i alla fall så länge vattnet inte rinner över skokanten ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar